مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 09:052020-12-28ورزشي

لیگ دو فوتبال کشور|برد شهید قندی به باخت تبدیل شد


تیم شهید قندی یزد در هفته دوم لیگ دو فوتبال کشور مقابل تیم شاهین بندرعامری بوشهر اولین شکست فصل خود را تجربه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در یزد، تیم شهید قندی یزد که در هفته ابتدایی لیگ دو فوتبال کشور در دیداری خانه مقابل تیم میلادمهر تهران به تساوی بدون گل رسیده بود در دومین دیدار خود از این رقابت­ها با طی مسافت بیش از 700 کیلومتری به بوشهر رفت و در رقابت با تیم شاهین بندرعامری تن به شکست داد.

شاگردان وحید مظاهری در نیمه نخست این دیدار موقعیت ­های بیشتری را روی دروازه شاهین ایجاد کردند و در دقیقه 39 با گل سیدجواد شفیعی پور از میزبان پیش افتادند و نیمه اول این دیدار با همین نتیجه به پایان رسید.

تیم شاهین بندرعامری که خود را بازنده میدان می­ دید در نیمه دوم، بازی تهاجمی را به نمایش گذاشت، تیم شهید قندی یزد هم به ضدحمله روی آورد و در دقیقه 50 ضربه سر محمد فرخنده پی با برخورد به دیرک دروازه شاهینی­ ها به بیرون از زمین رفت و 11 دقیقه بعد این میلاد دریانوردی بود که اولین گل شاهین بندرعامری را در این بازی به ثمر رساند.

مهم­ترین اتفاق دیدار نمایندگان استان یزد و بوشهر در دقیقه 90 رخ داد جایی که کمک داور اول بازی در تصمیمی جنجالی برای تیم میزبان پنالتی اعلام کرد و محمد ره­ آورد با گل کردن این پنالتی هر سه امتیاز بازی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ دو فوتبال کشور|برد شهید قندی به باخت تبدیل شد

لیگ دو فوتبال کشور|برد شهید قندی به باخت تبدیل شد